Department of Marketing

Democratic Data in marketing, sales and service by using AI & CoPilot


Wednesday, April 17, 2024 - 08:30 to 16:00

Dansk Sprognævn kårede ChatGPT som det ord, der bedst karakteriserede 2023. Derfor er det mere end nogensinde vigtigt at have styr på sine data – data kommer i højere og højere grad til at sætte scenen for vores aktiviteter, ressource anvendelse og ikke mindst interaktionen med kunder, forretningspartnere, interessenter og marked.

“Democratic Data in marketing, sales and service by using AI & CoPilot” præsenterer en dag fyldt med indsigter og cases om, hvordan AI, ChatGPT og CoPilot transformerer markedsføring, salg og service gennem en datademokratisering af adgang til viden og evnen til agere målrettet, relevant og hurtigt. Kort sagt det rigtige indhold til den rette modtager.

På dagen vil der blive diskuteret udfordringer og muligheder med AI, ChatGPT, CoPilot og data, præsenteret ny forskning, givet en dybdegående forståelse af værktøjer som AI ChatGPT og Copilot for dig som medarbejder/leder. Derudover vil der være cases fra virksomheder som Haldor Topsoe, Matas og TV 2, der deler deres erfaringer med anvendelsen af disse værktøjer i praksis.

De nye teknologier kommer også til at udfordre eksisterende ledelsesstile fra bureaukrati og meritokrati til agil ledelse (ad hoc og emotion) og vil stille krav til at kunne handle og agere i realtid. Ligesom organisationskulturen ligeledes vil blive påvirket over tid.

Tid: Onsdag 17. apr. 2024 (Kl. 08:30-16:00)
Sted: Microsoft, Kanalvej 7, 2800 Lyngby
Tilmelding og mere info her

Arrangementet er et samarbejde mellem CBS, Dansk Markedsføring, Microsoft og twoday kapacity

The page was last edited by: Department of Marketing // 02/28/2024