Department of Marketing

In the Media


 

Vil turister være mindre eventyrlystne efter COVID-19?

25/02/2021 // Cbs.dk (Copenhagen Business School)

Co-branding er populært: A match made in heaven

25/02/2021 // Visitor

Opråb til annoncører: Drop vanetænkningen

18/02/2021 // Markedsføring.dk

Data skal bruges til at skabe værdi, ikke spam

17/02/2021 // Komsprog.dk

Fødevaremærker sender forbrugere på slingrekurs

15/02/2021 // Avisen Danmark (morgen), Danmark Trekantområdet, Avisen Danmark (eftermiddag), Helsingør Dagblad, Danmark Fyns Amts Avis, Jv.dk (Abonnementsområde), Amtsavisen.dk (Randers Amtsavis), Frdb.dk (Fredericia dagblad), Dagbladet-Holstebro-Struer.dk, Hsfo.dk (Horsens Folkeblad), VejleAmtsFolkeblad.dk, Viborg-folkeblad.dk (Abonnementsområde), Avisendanmark.dk, Stiften.dk (Århus Stiftstidende), Folkebladetlemvig.dk (Lemvig Folkeblad), Faa.dk, DagbladetRingSkjern.dk (Dagbladet Ringkøbing-Skjern) // Ditte Birkebæk Jensen

Mærker på fødevarer: Forvirrende eller vejledende?

15/02/2021 // Fyens.dk // Ditte Birkebæk Jensen

Se tricksene: Sådan bliver du lokket til at købe mere på nettet

14/02/2021 // Lorry.dk (TV2 Lorry) // Sofie Myhre

Corona sætter ikke skoleskakken i Nordjylland mat

10/02/2021 // Nordjyske Stiftstidende

Magasin har tjent 964 mio kr : På ti år - men køberne bliver væk

10/02/2021 // Børsen // Tobias Hansen Bødker

Skolernes skakdag går online

10/02/2021 // Skive Folkeblad

More results... (total 30 results)
The page was last edited by: Department of Marketing // 02/02/2017