Skip to main content

HA(kom.) - erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation

Tvær­fag­ligt 2.år­spro­jekt: Kom­mu­ni­ka­tions­stra­te­gi­ske ud­for­drin­ger i er­hverv­s­ø­ko­no­misk per­spek­tiv

About the course

What you will learn

  • At udforme og afgrænse en konkret problemformulering inden for temarammen ’organisation og forandring’ med henblik på analyse af en organisation som den studerende selv har valgt.
  • At beskrive, analysere og diskutere den udformede problemstilling med afsæt i de kommunikationsteoretiske og erhvervsøkonomiske fagområder, herunder at begrunde og redegøre for de konkrete teorivalg i forhold til besvarelse af problemformuleringen samt anvende dem i konkrete, empiriske analyser.
  • At udvælge og analysere samt vurdere pålideligheden af empiri samt begrunde relevansen heraf i forhold til projektets problemstilling og den specificerede organisation.
  • At beskrive projektets videnskabsteoretiske udgangspunkt og begrunde anvendelse af metode(r).
  • At strukturere fremstillingen i en sprogligt klar og veldisponeret form.