Skip to main content

HA(kom.) - erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation

Or­ga­ni­sa­tions­kom­mu­ni­ka­tion

About the course

What you will learn

  • Den studerende skal være i stand til at skrive en ortografisk og grammatisk korrekt tekst med en klar struktur og en velgennemført argumentation for de analytiske og teoretiske pointer.
  • Den studerende skal kunne demonstrere overblik over fagets teorier, begreber og modeller og være i stand til at udvælge og på korrekt vis anvende de for opgavens problemstilling relevante teorier, begreber og modeller i en selvstændig analyse af ét konkret tema eller én konkret case inden for feltet organisationskommunikation.
  • Den studerende skal i besvarelsen kunne demonstrere en teoretisk funderet forståelse af kommunikation en organisatorisk kontekst samt kunne reflektere over hvordan et givet valg af en bestemt teoretisk forståelsesramme har konsekvenser for kommunikations- og organisationsforståelsen.
  • Evne til selvstændigt at forholde sig nøgternt og distanceret til konkrete kommunikationsstrategier, løsninger og kampagner fra virksomheder, således at disses selvforståelse ikke reproduceres ukritisk.