Skip to main content

HA(kom.) - erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation

Tvær­fag­ligt 1.år­spro­jekt: Kom­mu­ni­ka­tions­stra­te­gi­ske ud­for­drin­ger i et sam­funds­a­na­ly­tisk per­spek­tiv

About the course

What you will learn

  • Udforme og afgrænse en konkret problemformulering med sigte på at udforske de kommunikationsstrategiske udfordringer for en organisation som HA(kom.) studiet har udvalgt
  • Beskrive den udformede problemstilling med afsæt i de samfundsdiagnostiske, strategiske og kommunikationsteoretiske fagområder, herunder at begrunde de konkrete teorivalg samt anvende dem i konkrete, empiriske analyser
  • Udvælge og analysere samt vurdere pålideligheden af empiri samt begrunde relevansen heraf i forhold til projektets problemstilling og den specificerede organisation
  • Beskrive og begrunde metodevalg
  • Strukturere fremstillingen i en sprogligt klar og veldisponeret form