HA almen erhvervsøkonomi
International Marketing & Eksportmarkedsføring
About the course
What you will learn
For at opnå karakteren 12 skal den studerende, med ingen eller få uvæsentlige mangler, opfylde følgende læringsmål:
- Have et omfattende indblik i fagets teorier, modeller og værktøjer og kunne reflektere over disses anvendelsesmuligheder/-begrænsninger i den givne kontekst
- Kunne dokumentere et anvendelsesorienteret overblik over fagets begrebsapparat og pensum med henblik på at kunne anvende dette i forhold til konkrete virksomheder på udvalgte internationale aftagermarkeder
- Kunne stille sig kritisk over for den valgte virksomheds markedsmuligheder samt dens styrker/svagheder som beslutningsgrundlag for valg af dens fremtidige strategi
- Kunne analysere og formidle løsningsforslag til givne internationale afsætningsøkonomiske beslutningsproblemer
- Kunne vurdere om en løsning med givne forudsætninger er plausibel, herunder kunne foretage en vurdering af usikkerhed og risiko