Skip to main content

HA i markeds- og kulturanalyse

For­bru­ger­ind­sigt i prak­sis: Case ana­ly­se

About the course

What you will learn

  • Være i stand til at formulere et forskningsspørgsmål, der trækker på et eller flere af de væsentlige teoretiske områder, der har været/bliver arbejdet med på studiet
  • Være i stand til at udvælge og anvende passende kvalitative og kvantitative dataindsamlingsmetoder med det formål at indsamle primære data til analyse af det valgte forskningsspørgsmål
  • At udvise teoretisk forståelse af forbrugeradfærd og kultur, og anvende denne forståelse i analysen af de indsamlede primære data, og baseret herpå - at generere relevant forbruger indsigt i en specifik case kontekst
  • At kunne vurdere fordele og ulemper ved anvendelse af de respektive teorier og metoder med henblik på at forstå og besvare forskningsspørgsmålet i en specifik case kontekst
  • At kunne præsentere et klart og sammenhængende akademisk argument for hele opgavens fremgangsmåde, fra valg af relevante metoder og teorier, over analyse, til formidling og diskussion af analysens konklusioner