HA i markeds- og kulturanalyse
Forbrugerindsigt i praksis: Case analyse
About the course
What you will learn
For at opnå karakteren 12 skal den studerende, med ingen eller få uvæsentlige mangler eller fejl, opfylde følgende læringsmål:
- Være i stand til at formulere et forskningsspørgsmål, der trækker på et eller flere af de væsentlige teoretiske områder, der har været/bliver arbejdet med på studiet
- Være i stand til at udvælge og anvende passende kvalitative og kvantitative dataindsamlingsmetoder med det formål at indsamle primære data til analyse af det valgte forskningsspørgsmål
- At udvise teoretisk forståelse af forbrugeradfærd og kultur, og anvende denne forståelse i analysen af de indsamlede primære data, og baseret herpå - at generere relevant forbrugerindsigt i en specifik case kontekst
- At kunne vurdere fordele og ulemper ved anvendelse af de respektive teorier og metoder med henblik på at forstå og besvare forskningsspørgsmålet i en specifik case kontekst
- At kunne præsentere et klart og sammenhængende akademisk argument for hele opgavens fremgangsmåde, fra valg af relevante metoder og teorier, over analyse, til formidling og diskussion af analysens konklusioner