HA almen erhvervsøkonomi
Markedsføring på forbrugermarkeder
About the course
What you will learn
Der opnås personlige kompetencer ved bl.a. at arbejde med fagområdet ud fra realistiske cases og konditioner, hvor der skal afgives argumenterede rekommendationer i konkrete forbrugermæssige sammenhænge omkring beslutninger i salgs- og marketingindsatsen.
- Et særdeles godt overblik over – og en overbevisende opfyldelse af fagets/fagelementets mål og centrale elementer og sammenhænge
- En særdeles god evne til at kunne identificere, forstå, analysere og selvstændigt vurdere købsadfærd og købsbeslutninger på forbrugermarkeder ud fra fagets begrebsapparat, indfaldsvinkler og øvrige rammer
- En særdeles god anvendelsesorienteret forståelse af såvel helheder som centrale delområder indenfor forbrugeradfærds- området
- På fremragende vis være i stand til at kombinere teorier, modeller og metoder med henblik på at kunne foretage en målrettet marketingindsats i forhold til både markedet generelt og til forskellige markedssegmenter.
- Udvise en særdeles god evne til at træffe og begrunde fagligt relaterede beslutninger, herunder tillige kunne belyse de marketing- relaterede implikationer på forbruger-
- På fremragende vis træffe og begrunde fagligt relatered beslutninger, herunder tillige kunne belyse de marketingrelaterede implikationer på forbrugermarkedet for virksoheder, organsationer eller myndigheder