Skip to main content

Mo­der­ne Salgs­le­del­se

About the course

What you will learn

  • Erhverve viden om de mest centrale begreber, værktøjer, teorier og modeller, der knytter sig til fagets centrale problemstillinger
  • Opnå forståelse for, hvordan udvikling af salgsledelse og salgets organisering kan ses som en central udviklingsproces i virksomheden
  • Identificere, analysere og udarbejde begrundede forslag til planlægning, organisering og ledelse af salgsprocessen under hensyntagen til den konkrete situation og via benyttelse af valgfagets værktøjskasse
  • Opnå indsigt i og forståelse for principperne i Sales Governance som ramme for salgsledelsens arbejde koblet til virksomhedens strategiske målsætninger
  • Udvikle konkrete færdigheder til at analysere virksomhedens processer omkring salg og salgets ledelse, herunder fremkomme med begrundede forbedringsforslag på såvel operationelt, taktisk som strategisk plan
  • Dokumentere indsigt i konsekvenserne af at vælge mellem alternative teoretiske og metodiske tilgange til forskellige former for organisering af salget
  • Fremkomme med begrundede forslag til, hvordan en virksomhed kan opbygge salgsfremmende strukturer og processer