Gå til hovedindhold

Kun­de­rej­sen og de nye di­gi­ta­le tek­no­lo­gi­er

About the course

What you will learn

  • Viden - At erhverve viden om de essentielle faser i interaktionsprocessen med kunderne, som er; triggerfasen, inspiration & overvejelsesfasen, researchfasen, beslutningsfasen og købsfasen.
  • Viden - At erhverve viden om de seks faser i oplevelses-processens, som er; levering af ydelse, brugsoplevelse, evt. suppleringskøb, service og support, loyalitet og fastholdelse samt genkøb.
  • Viden - At forstå hvordan de nye digitale teknologier kan understøtte førnævnte respektive interaktions- og oplevelsesproces.
  • Viden - Opnå forståelse af hvad der er nødvendigt for at designe, udvikle, implementere, anvende og måle den optimale kunderejse.
  • Kompetencer - At udvikle konkrete færdigheder i forhold til at ændre sit mindset til at matche med kundens og måle de enkelte faser i kunderejsen, i forhold til at optimere de enkelte faser i kunderejsen.
  • Kompetencer - At identificere vigtige og ikke så vigtige friktionspunkter i kunderejsen i de enkelte faser. Samt at beregne ROI af disse friktionspunkter.
  • Kompetencer - At beregne bæredygtighedsaftrykket i kunderejsen.
  • Kompetencer - At teste og diskutere deltagernes egne strategiske mindset og hvordan disse begrænser/orienterer deres interaktion med kunderne.
  • Kompetencer - At teste kundernes foretrukne interaktion (mindset) arbejde med at matche denne med organisationens/ledelsens tilgang til kunderejsen.
  • Færdigheder - At kunne perspektivere sin egen forståelse af virkeligheden ift. til andre lederes/medarbejderes strategiske mindset.
  • Færdigheder - At kunne forholde sig kritisk og konstruktivt til de præsenterede metoder og modeller ift. kundeinteraktionen (i.e., et anvendelsesorienteret overblik over fagmodulets begrebsapparat).
  • Færdigheder - At kunne identificere og initiere de mest relevante og realistiske metoder/modeller i egen organisation med udgangspunkt i fagmodulet pensum i forlængelse af kurset.