Gå til hovedindhold

Di­gi­tal Me­di­e­stra­te­gi

About the course

What you will learn

  • Erhverve viden om de mest centrale begreber, værktøjer, teorier, aktører og modeller, der knytter sig til online markedskommunikation
  • Kunne forstå og reflektere over, hvordan og i hvilket omfang disse værktøjer kan anvendes i praksis
  • Identificere og analysere virksomhedens muligheder og udfordringer, der er relateret til online markedskommunikation
  • Udarbejde begrundede forslag til planlægning, afvikling og evaluering af online marketingtiltag – set ud fra virksomhedens overordnede marketingstrategi
  • Vurdere og argumentere for anvendelsen af interaktive medier i virksomhedens promotionmix
  • Få et godt overblik over og en fyldestgørende opfyldelse af fagets/fagelementets mål og centrale elementer og sammenhænge
  • Forstå brugen af forskellige interaktive medier og kommunikationsredskaber i virksomhedens promotionmix – og på basis heraf kunne foretage en målrettet og optimal kommunikationsindsats i forhold til både markedet generelt og til forskellige markedssegmenter
  • Kunne håndtere komplekse og udviklingsorienterede situationer i relation til problemområdet
  • Kunne fremkomme med begrundede forslag til, hvordan virksomheden kan udarbejde og implementere en online promotionstrategi, der understøtter virksomhedens forretningsmæssige mål