Gå til hovedindhold

Ad­vanced Sales & Cus­tom­er Re­ten­tion

About the course

What you will learn

  • Full Portfolio Selling: • Være i stand til selvsikkert at præsentere en "elevator tale" for hver forretningsområde for at beskrive virksomhedens produkt portefølje. • Være i stand til at identificere kunde- / partnerbehov relateret til hele virksomhedens portefølje og identificere relevante interessenter at engagere sig med.
  • Account Management: • Være i stand til professionelt at gennemføre strategiske planlægningssessioner med kunder / partnere for at fastsætte fælles mål og afstemme forventninger.
  • Delivering Value Propositions: • Være i stand til at levere differentierede value propositions, der er tilpasset individuelle interessenter (ef-ter segment, købsrolle, udfordringer osv.).
  • Presentations design and delivery: • Være i stand til effektivt at tilpasse indholdet i dine præsentationer til opnå ønsket effekt og reaktion.
  • Negotiation: •Være i stand til at fastlægge forhandlingspunkter og udvikle en strategi, herunder bedste tilbud og grænser for afbrydelse, for at opnå win-win-aftaler. •Være i stand til at analysere og forudse kunders / partnernes taktiske tilgang til forhandling og deres interessentfokus. •Være i stand til at reducere fokus på pris og bruge relevante værdifremmere til at maksimere lønsomheden.