Tilmelding og frister



SÅDAN SØGER DU SOM MERITSTUDERENDE OG ENKELTFAGSSTUDERENDE:
Du søger online via Ansøgningsportalen som er åben for efterårssemesteret 2022 fra tirsdag den 7. juni - tirsdag den 14. juni 2022.

Vejledning til oprettelse af ansøgning finder du PDF iconher.

(Er du fuldtidsstuderende på CBS så læs om tilmelding m.m. på my.cbs.dk).

SPØRGSMÅL:
Har du spørgsmål vedrørende login på ansøgningsportalen, er du velkommen til at sende en e-mail til CBS IT-vejlederne på help@student.cbs.dk 
Har du spørgsmål vedrørende selve indholdet af ansøgningen, er du velkommen til at sende en e-mail til Student Affairs på valgfag@cbs.dk

HVORNÅR FÅR JEG SVAR PÅ MIN ANSØGNING.

MERITSTUDERENDE:
Du kan forvente svar på din ansøgning medio juli 2022. 


ENKELTFAGSSTUDERENDE:
Du kan forvente svar på din ansøgning medio august 2022.

Hvis du har NemID, vil du modtage svar i din e-boks. Hvis du ikke har NemID, vil du modtage et brev med posten til den adresse, du har angivet i din onlineansøgning.
I IT-brevet kan du læse, hvordan du får adgang til vores elektroniske platform MY CBS, hvor du finder praktiske informationer om undervisning, eksamen etc.

Sidst opdateret: Web editor - Student Communications // 07/06/2022