Er du klar til "Slow Management"?

18/08/2022

Dan Kärreman og medforskere fra CBS og Bayes Business School i London står bag et nyt manifest for "Slow Management", som er publiceret i Scandinavian Journal of Management. Manifestet udpeger vejledende principper for, hvordan man kan få succes med at gennemføre forandringer i organisationer.

Alt for mange forandringsledelsesinitiativer mislykkes, fordi lederne er fokuseret på hastighed frem for proces, og fordi managementkonsulenter med deres stærke marketingmuskler er i stand til at sælge standardløsninger som et quick-fix.

I Lederstof.dk fortaller Dan om sin forskning og dens relevans for virksomhedspraktikere. Læs mere i lederstof.dk - eller få andgang til den fulde forskningsartikel her.

Sidst opdateret: Sekretariat for Ledelse og Kommunikation // 11/07/2023