AlumNight på Café Nexus - CBS

Traditionen tro, er dette sociale arrangement en mulighed for at gense dine tidligere studiekammerater til en drink efter fyraften på CBS Campus. Deltag i et uformelt arrangement og bliv introduceret til alumner med uddannelsesbaggrund ved CBS.

Torsdag, 10 november, 2016 - 17:30 to 21:00

AlumNight
Foto: Kia Hartelius

Dette arrangement byder på muligheden for at gense tidligere studiekammerater og skabe nye kontakter til alumner over en drink og musik på studenterbaren Café Nexus på CBS. Vi mødes for enden af baren kl. 17:30.

Der er happy hour på Nexus mellem kl. 17.00-18.00 og 20.00-21.00. CBS Alumni byder på en velkomstdrink (m/u alkohol). En DJ spiller fra kl. 22.00. Du er velkommen til at invitere dine gamle studiekammerater.

Vi anbefaler, at du kommer på Nexus inden kl. 20.00 for at undgå evt. kø.

Tilmelding:

Hvem kan deltage? Alle CBS alumner. Lær mere om CBS Alumni og registrér dig som alumne (gratis).
Tilmelding: Det er ikke længere muligt at tilmelde sig arrangementet.
Vært: CBS Alumni er vært ved dette arrangement.

Praktisk information:

Dato og tid: 10. november 2016 kl. 17.30-21.00
Sted: Copenhagen Business School, Solbjerg Plads 3, Nexus, stueetagen, 2000 Frederiksberg. Se kort over campus.
Parkering: Der er to timers gratis parkering på Frederiksberg. Se parkeringsinstruktioner.
Pris: Gratis.
Sprog: Arrangementet vil blive afholdt på dansk/engelsk.
Spørgsmål eller aflysning? Du kan kontakte os på alumni@cbs.dk.

Sidst opdateret: Alumni // 10/11/2016