• 04.03.2022

Krigen i Ukraine: Vestens sanktioner og global økonomi

Typisk fremhæves Sydafrika som en succesfortælling om, at sanktioner var afgørende for bekæmpelsen af apartheid. Men ifølge professor med særlige opgaver (MSO) Eleni Tsingou fra Institut for Organisation på CBS, bør vi være pragmatiske, når vi diskuterer sanktioner, og hvad de kan opnå.
  • 10.02.2022

Peter Lotz konstitueres som uddannelsesdekan

Gregor Halff stopper som uddannelsesdekan på CBS for at tiltræde jobbet som Dekan for samfundsvidenskab ved Vrije Universiteit i Amsterdam. Indtil en ny dekan er ansat, vil Peter Lotz, studieleder for HD, blive konstitueret som uddannelsesdekan. Peter tiltræder jobbet den 24. marts.
  • 01.07.2020

Nysgerrighed og samfundsansvar står centralt i ny CBS-strategi

CBS har fået ny strategi. Efter et års intenst strategiarbejde har CBS’ bestyrelse nu godkendt en ny ramme og retning for CBS med fokus på at skabe positive forandringer gennem samarbejde med en bred vifte af eksterne interessenter, blandt andet det danske erhvervsliv.