Danish Academic Job Fair 2022

Bliver du færdig med din uddannelse i 2022 og er du nysgerrig på at finde et job? Så mød en række organisationer, der hver medbringer et relevant jobopslag for nyuddannede på karrieremessen Danish Academic Job Fair den 9. juni kl. 13:00-15:00.

Torsdag, 9 juni, 2022 - 13:00 to 15:00

Danish Academic Job Fair 2022

Jobs are out there and now is the time to kick-start your career! Join the Danish Academic Job Fair on 9 June from 13.00 to 15.00 and find out who is hiring. Hosted and executed as a joint event by all Danish universities.

Are you graduating in 2022, or did you recently finish your degree? Then this virtual career fair is for you! Employers from different industries are participating and they are all bringing exciting job opportunities for you.

A joint effort by all Danish universities! We are doing everything we can to connect recent graduates with the organizations that are currently looking for relevant profiles. Sign up, update your preferences and take charge of your future career!

1:1 Videosamtaler

Videosamtaler er din tid til at interagere 1:1 med virksomheden. Når eventlobbyen åbner, kan du finde og booke ledige tider i virksomhedens stand.

Breakout rooms

Breakout rooms er en god måde at interagere i grupper under et virtuelt event. Du finder dem i virksomhedens stand og eventprogrammet. Når lobbyen åbner, kan du tilføje dem til din Day Planner.

Deltag fra hvor som helst

Det betyder ikke noget, hvor du befinder dig. Log bare ind med din computer eller via mobilen og start samtalerne!

Match din profil

Ingen spildtid! Du vil øjeblikkeligt opleve de opslag, som matcher din profil og dine præferencer.

Event information

Dato og tidspunkt: 9. juni 2022 kl. 13.00-15.00
Sted: Online
Hvem kan deltage: Alle personer der dimitterer fra CBS eller andre danske universiteter i 2022.

Sidst opdateret: CBS Careers // 01/06/2022