Det udgiver CBS Forskere

Er du interesseret i at finde ud af, hvad dine undervisere forsker i? Eller har du brug for inspiration til din hovedopgave? Eller er du på udkig efter en vejleder? Så kan du prøve at søge i CBS' forskningsportal.

14/08/2017

Forsker foran sin pc

Er du interesseret i at finde ud af, hvad dine undervisere forsker i? Eller har du brug for inspiration til din hovedopgave? Eller er du på udkig efter en vejleder? Så kan du prøve at søge i CBS’ forskningsdatabase CBS Research Portal. Heri registreres alt den forskning og formidling forskerne på CBS producerer.

CBS Research Portal
Her finder du bøger, tidsskriftsartikler, konferencebidrag og meget mere.
Du kan søge på forfatternavn, institut, årstal eller bare emne. Her er ikke fuldtekstversioner, men du kan ofte finde et link, der leder dig til materialet.

I portalen kan du se et interaktivt kort som illustrerer hvem forskerne arbejder sammen med på verdensplan.

Hvert institut kan ses med alle deres publikationer og den enkelte forskers arbejde er listet på vedkommendes egen profil.

Sidst opdateret: CBS Library // 06/03/2024