Oplev ”Transformational Entrepreneurship” i aktion på CBS!

Torsdag, 11 november, 2021 - 10:00 to Fredag, 12 november, 2021 - 15:00

entrepreneurial day

Vi udforsker #TransformationalEntrepreneurship med dig gennem et spændende program fyldt med inspirerende oplægsholdere, nervepirrende pitch-konkurrence og et møde med talentfulde studenterstartups, som konkurrerer om pengepriser, der kan kickstarte deres forretningsrejser! Ydermere vil 25 startups fra CBS, KU og DTU komme forbi Solbjerg Plads for at øve deres pitches, netværke med ligesindede og møde potentielle mentorer, investorer og kunder.

I år vil vi også diskutere universitetets rolle i at ruste studerende med entreprenante kompetencer til at kunne løse verdens udfordringer, når vi faciliteter diskussioner med prominente internationale akademikere om, hvordan undervisere, pensum, industrien og universiteterne kan skabe entreprenant fortræffelighed.

Læs mere om det gratis arrangement her – vi glæder os til at se dig!

11. og 12. november 2021
Solbjerg Plads 3