Konference: Hvad betyder familieejede virksomheder for Danmark?

De store danske familieejede virksomheder som Danfoss, Bestseller, Jysk og ECCO udgør rygraden i dansk erhvervsliv. Men hvor mange er de? Hvor meget bidrager de til dansk vækst og beskæftigelse? Og hvilke udfordringer står de overfor herhjemme for at kunne drive virksomhed?

Fredag, 21 marts, 2014 - 08:30 to 14:30

Det er blot nogle af de spørgsmål, du kan få svar på, når CEPOS den 21. marts 2014 i samarbejde med Copenhagen Business School og Insead afholder konference om de familieejede virksomheders betydning for Danmark.

Baggrunden for konferencen er, at de to danske professorer Morten Bennedsen, Insead og Kasper Meisner Nielsen, Hong Kong University, i 2013 har gennemført et stort forskningsarbejde med at kortlægge de danske familieejede virksomheders betydning.

På konferencen vil du bl.a. opleve Julian Franks, professor ved London Business School, Martin Merrild, formand for Landbrug og Fødevarer, Mads Lebech fra Industriens Fond, Per Holten-Andersen, Rektor for CBS, Michael Serup, Advokatfirmaet Bech-Bruun og Flemming Besenbacher, bestyrelsesformand for Carlsberg og Carlsbergfondet.

Dato: Fredag d. 21. marts 2014
Tid: kl. 8.30 - 14.30
Sted: Glyptoteket, Dantes Plads 7, 1556 Kbh. K

Bemærk venligst, at der er et begrænset antal pladser, så det anbefales at tilmelde sig i god tid.

Tilmeld dig her

Klik her for at se den officielle invitation til konferencen.

Sidst opdateret: Communications // 20/07/2018