Is McDonald's responsible for American Obesity?

Is McDonald’s responsible for American Obesity? Hør svaret på mandag d. 23. maj kl. 14.25-16.05 i Dalgas Have, lokale SV-052.

Mandag, 23 maj, 2005 - 14:30 to 16:00

Is McDonald’s responsible for American Obesity?

Professor James O´Rourke, University of Notre Dame, Mendoza College of Business, og professor James Rubin, University of Virginia, Darden Graduate School of Business, besøger Copenhagen Business School mandag d. 23. maj.

James O´Rourke holder forelæsningen ’Aligning Corporate Reputation with Brand’, mens James Rubin gennemgår et case studie af McDonald´s Corporation med udgangspunkt i spørgsmålet ’Who is reponsible for America´s Obesity?’.

Forelæsningen og case-gennemgangen finder sted mandag d. 23. maj kl. 14.25-16.05 i Dalgas Have, lokale SV-052.

De to amerikanske professorer har begge stor ekspertise inden for corporate communication, reputation management og media relations. Med baggrund i omfattende erfaring som kommunikationsrådgivere for store virksomheder og organisationer har de også arbejdet intensivt med udvikling af cases til undervisning i virksomhedskommunikation og –ledelse.

Casen ‘McDonald´s Corporation: Who is responsible for America´s Obesity? kan rekvireres ved henvendelse til professor Anne-Marie Søderberg, Institut for Interkulturel Kommunikation og Ledelse på e-mail: ams.ikl@cbs.dk

Sidst opdateret: Communications // 31/07/2018