Is McDonald's responsible for American Obesity?
Is McDonald’s responsible for American Obesity?
Professor James O´Rourke, University of Notre Dame, Mendoza College of Business, og professor James Rubin, University of Virginia, Darden Graduate School of Business, besøger Copenhagen Business School mandag d. 23. maj.
James O´Rourke holder forelæsningen ’Aligning Corporate Reputation with Brand’, mens James Rubin gennemgår et case studie af McDonald´s Corporation med udgangspunkt i spørgsmålet ’Who is reponsible for America´s Obesity?’.
Forelæsningen og case-gennemgangen finder sted mandag d. 23. maj kl. 14.25-16.05 i Dalgas Have, lokale SV-052.
De to amerikanske professorer har begge stor ekspertise inden for corporate communication, reputation management og media relations. Med baggrund i omfattende erfaring som kommunikationsrådgivere for store virksomheder og organisationer har de også arbejdet intensivt med udvikling af cases til undervisning i virksomhedskommunikation og –ledelse.
Casen ‘McDonald´s Corporation: Who is responsible for America´s Obesity? kan rekvireres ved henvendelse til professor Anne-Marie Søderberg, Institut for Interkulturel Kommunikation og Ledelse på e-mail: ams.ikl@cbs.dk