CBS deltager i årets største event for ledelsesforskere

Se program for CBS-forskeres deltagelse i Academy of Management (AOM) 2018.

Fredag, 10 august, 2018 - 07:30 to Tirsdag, 14 august, 2018 - 19:30

AOM logo

Fra den 10. til den 14. august mødes flere end 10.000 forskere til den største årlige samling af ledelsesforskere i verden. Foreningen Academy of Management (AOM) står bag, og årets tema er ”Improving Lives”. Traditionen tro deltager CBS også talstærkt i år – både forskere og CBS’ ledelse.

Se programmet for CBS-forskeres præsentationer:PDF icon All AOM 2018 sessions with CBS

Se program for CBS’ stand på AOM: PDF icon Program for stand på AOM

CBS afholder reception på AOM 13 august, kl. 08:00-10:00, Chicago Cultural Center: Preston Bradley Hall, 77 E Randolph Street.

Læs mere om AOM

Følg med i AOM på Twitter:
@AOMConnect
@CBScph

Alumnearrangement i Chicago
46 tidligere CBS-studerende har tilmeldt sig CBS’ alumnearrangement mandag den 13. august under AOM. De 46 alumner er bosat i USA og er dimitteret fra CBS i perioden 1979 til 2018. De repræsenterer et bredt udvalg af CBS’ uddannelser f.eks. fuldtids-MBA’en, HD uddannelserne, bachelor og kandidat programmerne og GLOBE programmet.

Arrangementet byder på faglige oplæg af professor og CBS-alumne Majken Schultz og professor Keld Laursen og giver alumnerne rig lejlighed til at møde og netværke med deres med-alumner ved CBS’ efterfølgende officielle reception i forbindelse med AOM.

Se programmet

For flere informationer kontakt specialkonsulent i Ledelsessekretariatet:
Liselotte Skovsgaard Jessen

Sidst opdateret: Communications // 08/10/2019