Sommer på CBS

Næsten 1.000 studerende deltager i Summer University på CBS

26/07/2005

Næsten 1000 studerende deltager i Summer University på CBS

Efter en lang periode med opgaver og eksamen er de fleste studerende glade for at lade bøgerne samle støv på hylden og glemme alt om CBS i nogle uger.

Det betyder dog ikke, at CBS' bygninger står tomme og forladte. International Summer University Program (ISUP) er i fuld gang og mere end 1.000 studerende, hvoraf de fleste er danske, følger diverse kurser, som undervises af danske og internationale professorer.

Øget antal ansøgere

Gennem de seneste par år har ISUP oplevet et øget antal af ansøgere, og i sommeren 2005 har næsten 300 internationale studerende fundet vej til København og CBS. Udover kurserne arrangerer Det Internationale Kontor kulturelle og sociale aktiviteter, som giver de internationale studerende et indblik i Danmark og den danske kultur.

Kurserne rundes af med eksamen i starten af august.

Sidst opdateret: Communications // 19/07/2006