Ny bog af lektor Carsten Greve

Contracts as Reinvented Institutions in the Public Sector - A Cross-Cultural Comparison

01/09/2005

Kontraktstyring som effektiviseringsredskab

Lektor ved CBP Carsten Greve har sammen med lektor Niels Ejersbo fra Syddansk Universitet udgivet en ny bog om kontraktstyring. Bogen er udgivet på engelsk med titlen:

Kontrakter er blevet et redskab som regeringer i stigende omfang benytter til effektivisering den offentlige service. I bogen betragtes fordele og ulemper ved de forskellige aspekter af kontraktstyring. Regler, reguleringsformer, normer og værdier, kommunale styreformer og den private sektor indgår som parametrere i en tværkulturel analyse af kontraktkulturen.

Sidst opdateret: Communications // 09/08/2007