International hæder til CBS

Ranket som bedst i Norden i Financial Times

06/12/2005

Ranket som bedst i Norden i Financial Times

Med flot omtale i Financial Times af den internationalt anerkendte business-journalist Della Bradshaw – og en placering som den bedste business school i Norden i Financial Times ranking ”The top 50 Business Schools in Europe”, slår CBS for alvor sin internationale position fast.

Probably the most self-effacing institution in Europe

“Måske den mest selvudslettende institution i Europa” - sådan begynder artiklen i Financial Times. Hovedbudskabet er, at hvor andre institutioner råber højt om både dybde, bredden og kvaliteten af deres uddannelser på den internationale arena, så går CBS stille med dørene og får simpelthen bare ”the job done”.

”CBS er meget glade for den fine omtale i Financial Times og den flotte placering som den bedste business school i Norden. Det er efterhånden velkendt, at CBS har store internationale ambitioner og ønsker at begå sig på det globale uddannelsesmarked. Denne internationale hæder og placering viser, at vi er på rette vej,” siger rektor Finn Junge-Jensen.

Ranking er baseret på tidligere placeringer inden for kategorierne: MBA 2005, EMBA 2005, European Masters in Management 2005 og Executive Educations 2005.

Sidst opdateret: Communications // 07/12/2005