HBH Pris til Christian Stadil

Fokus på personlig branding

21/02/2006

Fokus på personlig branding 

I går modtog Christian Stadil (Hummel International A/S) Danmarks største markedsføringspris HBH Prisen for sit markedsføringsmæssige turn-around af virksomheden, hvilket har betydet væsentligt stigende omsætning, flotte økonomiske resultater, og ikke mindst, at virksomhedens produkter er blevet attraktive for de detaillister, der skal sælge den.

15. prisuddeling

Det var 15. gang, at HBH Prisen blev uddelt til ”en person, en virksomhed eller organisation, privat eller offentlig som i sin markedsføring har gjort sig særligt bemærket vis en gennemtænkt analyse og kreativ strategi, og hvor en original kombination af tanker, ord og billeder i formidlingen har skabt en unik dialog mellem afsender og modtager”, som der bl.a. står i HBH Fondens bestemmelser.

Tidligere modtagere er bl.a. Dansk Filmbranche, Aarstiderne, ISO, Matas, Trip Trap. Prisen er på op til 100.000 kroner.

Derudover blev der traditionen tro tildelt pris til bedste hovedopgave inden for markedsføringsområdet – og således fik Tilde Heding og Charlotte Knudtzen 25.000 for afhandlingen ”Det meningsbærende Brand” (bedømt til et 13-tal).

Sidst opdateret: Communications // 27/02/2006