Danske studerende klar til finale

Det danske hold er gået i finalen i CBS' internationale Case Competition, hvor verdens bedste business skole kåres.

05/03/2004

Det danske hold er gået i finalen i CBS' internationale Case Competition. Efter en flot præstation i formiddags valgte dommerpanelet med bla. Jens Moberg fra Microsoft, professor Steen Thomsen CBS og Ole Steen Andersen fra Danisco, at CBS-holdet efter indledende runde var blandt de tre bedste hold og derfor klar til den endelige finale.

De to andre hold i finalen blev Hong Kong University of China og UC Berkeley, Haas School of Business. Dermed er alle tre verdensdele repræsenteret i finalen kl. 14.00 i dag, som tegner til at blive en yderst spændende og tæt dyst idet der nulstilles i forhold til den indledende runde. Forude venter et tætpakket auditorium med flere end fem hundrede tilhørere og det 12 mand store dommerpanel, samt repræsentanter fra case-virksomheden Haldor Topsøe.

Finalen, der finder sted på Handelshøjskolen i København, Solbjerg Plads 3, slutter kl. 16.45 hvor der er mulighed for at møde deltagere, dommere og tilhørere. Den endelige vinder afsløres først kl. 22.00 til den store Awards Banquet i aften på Sølyst.

Læs mere på CBS Case Competitions hjemmeside:

Sidst opdateret: Communications // 17/03/2004