CBS-kampagne prisnomineret

Guldkorn til det interaktive ledelsesspil MBA Challenge?

07/03/2006

CBS MBA Challenge nomineret til den prestigefyldte reklamepris – Guldkorn 2006

CBS MBA Challenge er nomineret inden for kategorien bedste digitale reklamekampagne til den prestigefyldte reklamepris Guldkorn 2006, som hædrer de mest kreative mennesker i den danske reklamebranche.

CBS MBA Challenge-kampagnen blev lanceret i september 2005 og er designet og udviklet af Per Junker Thiesgaard, Program Director MBA & EMBA og TBWA/Play, markedsleder inden for digital markedsføring på det danske marked, med Kim Chr. Hvidkjaer, som har en CBS Executive MBA, i spidsen. Kampagnen har også fået støtte fra MBA Alumni Society, som har støttet spillet med en række præmier til de første vindere i spillets opstartsfase.

”På en skole med stolte traditioner inden for innovation og kreativitet, er CBS MBA Challenge-kampagnen designet til at markedsføre vores uddannelser på en måde, som udskiller os fra andre business schools. Ved at invitere potentielle MBA studerende til at deltage i et fiktivt ledelsesspil, får de mulighed for at deltage i den hektiske og tidspresset beslutningsproces, som ledere møder dagligt i deres arbejde. Indtil videre har vi fået meget positiv feedback fra dem, som har deltaget i spillet,” siger Theisgaard.

CBS MBA Challenge-kampagnen blev lanceret i september 2005 som et interaktivt, multifacettede ledelsesspil. Deltagerne skal bruge spillet til at teste deres lederevner i en fiktiv MBA ledelsesudfordring, hvor de som stjerne-konsulenter skal lede virksomhedens turn-around i et fortællende univers med taktiske og strategiske beslutningsprocesser. Gennem hele spillet bliver deltagerne kontaktet via forskellige kommunikationskanaler, e-mail, mobiltelefon, fax og meget mere.

Sidst opdateret: Communications // 07/03/2006