CBS Executive styrker sin internationale position

Direktør for International Marketing and Communications på Rotterdam School of Management ansat på CBS Executive

08/12/2004

CBS Executive har udpeget Connie Tai som ny direktør for området "International Marketing and Corporate Communications."

Styrket fokus på international branding

"Connie Tai's evner, drive og visioner er en utrolig gevinst for CBS Executive - og vi er meget glade for at kunne byde hende velkommen til januar", siger Anne Mette Dissing-Immerkær. "Connie Tai bliver ansvarlig for at lede den internationale markedsføring og positionering af CBS Executive, og ansættelsen af hende er et helt bevidst led i vores strategiske målsætninger for fremtiden. Vi ønsker at styrke den internationale bevågenhed omkring uddannelsernes høje kvalitet, at få opmærksomhed omkring det store udbud af uddannelser, vi faktisk har samt at komme endnu tættere på erhvervslivets behov for at uddanne fremtidens ledere" fastslår Dissing-Immerkær.

Connie Tai bliver ansvarlig for branding, for reputation management og at håndtere de internationale medierelationer. Derudover vil hun lede den globale markedsføring af CBS' Full-time MBA.

"I am looking forward to joining Copenhagen Business School, one of the leading centres for lifelong executive and management development in Europe", says Connie Tai. "Celebrating the 10th anniversary of its prestigious Executive MBA class this year, CBS has a very strong corporate connections. I am very happy to join an exceptional and dynamic team at CBS Executive and be a part of its future success."

Sidst opdateret: Communications // 04/01/2005