Budapest University of Economic Sciences - vinder af CBS Case Competition 2003!

Alle tre finale-teams leverede eminente præstationer, men dommerpanelet var aldrig i tvivl om vinderen.

10/03/2003

Tre teams nåede finalen: Wharton School, University of Pennsylvania i USA; Thammasat University i Thailand og Budapest University of Economic Sciences i Ungarn. Alle tre leverede eminente præsentationer, men dommerpanelet var ikke i tvivl om, at det ungarske hold skulle vinde. Dets præsentation var simpelthen både den, der gav den bredeste dækning af relevante områder, og den med den bredeste bagvedliggende analyse.

De glade vindere kunne forlade Danmark med hver sin personlige elektroniske assistent sponsoreret af Fujitsu Siemens, ligesom de kan søge om 2 stk. 100% scholarship til Handelshøjskolens nye heltids MBA-uddannelse.

Copenhagen Business School Case Competition ser frem til at gense de tre finaleskoler til næste års konkurrence.

Sidst opdateret: Communications // 04/10/2004