CBS-lektor modtager CEMS Honorary Membership

Lektor og institutleder Dorte Salskov-Iversen fra Department of Management, Society and Communication modtager CEMS Honorary Membership for sit fremragende bidrag til den globale alliance inden for international ledelse, CEMS.

24/10/2018

Dorte Salskov Iversen
Lektor Dorte Salskov-Iversen har i mange år haft en ledende rolle i CEMS-netværket, som er en global alliance inden for international ledelse bestående af 30 top-business schools og ca. 70 virksomheder (herunder Novo Nordisk, Mærsk og Coloplast). CEMS stræber efter at uddanne fremtidens bedste ledere og deres Master’s in Management, som også CBS udbyder, ligger i top 10 på Financial Times Masters in Management rangliste.

Nu modtager Dorte Salskov-Iversen CEMS Honorary Membership, som bliver uddelt hvert femte år for at ære og fejre dem, som har bidraget med noget ekstraordinært til CEMS.
Rektor værdsætter Salskov-Iversens bedrift:

”Jeg er utrolig glad på Dortes vegne for den store anerkendelse af hendes mangeårige engagement og utrættelige gåpåmod i CEMS’ tjeneste. Det har yderligere medført en række vigtige tillidshverv for CEMS. At Dorte modtager CEMS Honorary Membership, er i den grad velfortjent”, siger Per Holten-Andersen.

Pris for engagement, dedikation og passion

Dorte Salskov-Iversen har ifølge formand for CEMS, Eugenia Bieto, ESADE, været særligt aktiv, dedikeret og passioneret i sit virke som Academic Director, Executive Board member, Chair of the RDE Committee og ikke mindst som Chair of the Academic Committee. Dertil har Dorte Salskov-Iversen udvist enestående engagement, der har resulteret i en række vigtige strategiske beslutninger og projekter, som har højnet CEMS.

Læs mere om CEMS på CBS

I fornemt selskab

Dorte Salskov-Iversen kommer i selskab med en række fornemme Honorary Members, heriblandt Jacques Delors, tidligere præsident for the European Commission, og Mohamad Yunus, som modtog Nobels fredspris i 2006.

Selve prisoverrækkelsen foregår den 7. december 2018 på Malta.

For flere informationer kontakt:

Department of Management, Society and Communication

Sidst opdateret: Communications // 08/10/2019