Sommerskole 2005

Vitaminindsprøjtning i uge 33 og 34

23/03/2005

Faglig indsigt og inspiration

Strategisk markedsføring? Risk Management? Strategisk Innovation & Business Development? Forandringsledelse? Eller hvad med Digital Forvaltning eller Lederen som Filosof? Igen i år udbyder Sommerskolen på Handelshøjskolens Efteruddannelsescenter en bred vifte af forskningsbaserede kurser for medarbejdere, der satser på både faglig indsigt, metoder og værktøjer – men også på netværk, inspiration og erfaringsudveksling. Sommerskolens kursuskatalog er på gaden i 27.000 eksemplarer.

En summende myretue

”Når Sommerskolen løber af stabelen i ugerne 33 og 34, er der over 400 erhvervsaktive samlet på ét sted – og du står virkelig midt i en summende myretue af mennesker, der kommer fra alle mulige forskellige brancher og interesserer sig for alt lige fra filosofi til regnskab”, smiler sommerskolens leder Marianne Marholt.

Der udbydes 26 forskningsbaserede kurser i ugerne 33 og 34 med undervisere fra CBS. Og det er Sommerskolens bevidste mål at give deltagerne mulighed for en fordybelse, de ikke har oplevet siden studietiden.

Vitaminindsprøjtning og hjernegymnastik

”Vi har lige sendt vores kursuskatalog på gaden – og på ingen tid, er der kommet en masse ansøgninger, så der er ingen tvivl om, at sommerskolen er populær måde at blive klogere på. Det er en uges intensiv hjernegymnastik midt i et miljø med optimale muligheder for at udveksle viden på kryds og tværs. En vitaminindsprøjtning midt om sommeren med tid til fordybelse”, slutter Marianne Marholt.

Læs mere og bestil også brochuren for SOMMERSKOLE 2005 på

www.sommerskole.dk eller ring til sommerskolesekretariatet tlf. 3815 2051.

Sidst opdateret: Communications // 23/03/2005