Poulfelt bliver Academic Fellow hos ICMCI

Professor og prodekan ved Copenhagen Business School Flemming Poulfelt er blevet udnævnt til Academic Fellow af the International Council of Management Consulting Institutes (ICMCI).

02/08/2013

Det er Flemming Poulfelts store bidrag til managementkonsulentbranchen, der nu bliver anerkendt gennem udnævnelsen som Academic Fellow hos ICMCI efter indstilling fra den danske konsulentorganisation Dansk Institut for Certificerede Management Konsulenter – DICMC. Flemming Poulfelt bliver den første danske repræsentant blandt 16 Academic Fellows fra hele verdenen.

Når temaet i medierne er virksomhedsledelse eller management, er Flemming Poulfelt en aktiv debattør. Han er gennem sit medlemskab af DICMC’s Certificeringskomité medvirkende til at sikre, at også danske managementkonsulenter, der anvender den internationale CMC betegnelse (Certified Management Consultant), efterlever de strenge krav til etik, kompetence og kvalitet, som stilles til CMC konsulenter.

Flemming Poulfelts nyudnævnte titel som Academic Fellow af ICMCI vil give ham en aktiv rolle i skabelsen af en stærkere og mere produktiv forbindelse mellem den akademiske verden og managementkonsulentbranchen.

For yderligere information kontakt til Flemming Poulfelt på: fp.lpf@cbs.dk.

Sidst opdateret: Communications // 03/02/2015