CM SCM linjen holder dimittendreception

Invitation til SCM dimittend-reception den 10. oktober 2007 kl. 17 - 20 på CBS, Solbjerg Plads 3, Auditorium SPs14

28/09/2007

Invitation fra SCM linjen:

I lighed med sidste år vil vi igen i år lave vores egen dimittend-afslutning med uddeling af SCM-pris for årets bedste kandidatafhandling. Vi håber at se mange af vore SCM dimittender og nuværende SCM-studerende til dette arrangement. Det er en god anledning til at møde gamle studiekammerater og træffe nye kolleger.

Receptionen er arrangeret i samarbejde med Deloitte, som også giver prisen for årets bedste kandidatafhandling.

Tilmelding: bk.om@cbs.dk senest den 4. oktober 2007

Agenda:

17.00 Introduktion

Herbert Kotzab, professor CBS

17.10 The dark side of supplier integration – How to deal with the flexibility dilemma

Philip Kirst, Visiting Research Associate at CBS, PhD-student University of St. Gallen

17.30 Styr på logistikken

Bjarke Roost, logistikdirektør Carlsberg Danmark A/S