Del af Forskningens Døgn: Hvorfor Master of Public Administration?

Kom og hør nærmere om den nye MPA og CBS' visioner om fortsat at være den førende offentlige lederuddannelser

Fredag, 3 maj, 2013 - 16:30 to 18:00

Den nye MPA og forskningsforankringen

Den forskningsbaserede efteruddannelse Master of Public Administration (MPA) går denne dag i luften med et nyt design. Eftermiddagens talere vil forklare, hvad det vil sige, at uddannelsen giver indsigt i: responsive organisatoriske indretninger, nye reguleringsformer, økonomisk styring og udfordringerne med den.

Kom og hør nærmere om den nye MPA og CBS' visioner om fortsat at være den førende i offentlige lederuddannelser, der på grundlag af den nyeste forskning klæder deltagerne på til at skabe offentlig værdi og robuste løsninger i en udfordrende tid.

Den nye MPA-uddannelse præsenteres af studieleder, lektor Dorthe Pedersen fra Institut for Ledelse, Politik og Filosofi og vicestudieleder lektor Niels Thyge Thygesen fra Institut for Ledelse, Politik og Filosofi på CBS.

• 16.30-17.00 Præsentation af MPA ved studieledelsen
  • 17.00-17.30 Replikker ved repræsentanter for stat og kommune samt debat