WELL arrangerer Case Competition

31/10/2003

CBS Studenterorganisationen WELL ønsker med initiativet til en årligt tilbagevende Case Competition at skabe en platform, hvor erhvervsliv, studerende og forskere debatterer, udveksler praktisk erfaring og tværfaglig teoretisk viden om begrebet Corporate Social Responsibility (CSR). I oktober 2004 løber den første af slagsen af stabelen med en både realistisk og aktuel problemstilling, der er udviklet af de mest erfarne aktører inden for feltet CSR i Danmark.

"Konkurrencen mellem de deltagende skoler bliver meget hård, så den studerendes kompetencer med praktisk løsning af realistiske udfordringer i erhvervslivet bliver sat på den ultimative prøve", siger Janus Poulsen, koordinator og kontaktperson for WELL Case Competition.

De indbudte er Aalborg Universitet, Aarhus Universitet, Handelshøjskolen i Århus, Syddansk Universitet i Odense, Roskilde Universitetscenter og Københavns Universitet. Hver stiller med et hold på fire studerende.

Sidst opdateret: Communications // 11/10/2004