SSF bevilger støtte til netværk for yngre forskere i Intellectual Property (IP)

09/01/2004

Ved dets møde i december 2003 har Statens Samfundsvidenskabelige Forskningsråd (SSF) bevilget 800.000 kr. til adjunkt Markus Reitzig, Institut for Industriøkonomi og Virksomhedsstrategi (IVS). Formålet med bevillingen er at etablere et internationalt netværk af yngre forskere, der arbejder med patenter

og andre former for intellektuelle ejendomsrettigheder. Foreløbig består netværket af otte forskere fra fem internationale institutioner. Den første fælles workshop vil blive afholdt i København i juni i år.

Sidst opdateret: Communications // 13/10/2004