Markering af mærkedag

Civiløkonomerne fylder 50 år og fejrer det med stort jubilæumsarrangement på CBS

22/04/2004

Markering af mærkedag

I 1954 blev 'Civiløkonomerne' dannet under navnet Foreningen af Danske Erhvervsøkonomer (FDE) og samlede samtlige lokalforeninger og fagklubber for personer med en erhvervsøkonomisk uddannelse.

Stort jubilæumsarrangement den 30. april 2004

Under overskriften "Konference om ledelse og erhvervsøkonomi - 50 år i perspektiv" stilles spørgsmålene "Hvor kommer vi fra, hvor befinder vi os nu, og hvor bevæger udviklingen sig hen? En række førende danske professorer og forskere fra Handelshøjskolen i Århus, Syddansk Universitet og Copenhagen Business School - Handelshøjskolen taler om disse udfordringer på dagen med et særligt ledelses- og erhvervsøkonomisk blik.

Tid og sted

30. april fra 9:30 - 12:30, Tuborg Auditoriet - SP 2.02

Copenhagen Business School - Handelshøjskolen

Solbjerg Plads 3 - 2000 Frederiksberg

Tilmelding:

www.civiloekonomerne.org eller hos Karina Rohwedder: tlf.: 3314 1446

Samme dag afholdes om eftermiddagen endnu en stor konference "50 års jubilæumskonference - et fremtidsscenario" med deltagelse af Økonomi- og Erhvervsminister Bendt Bendtsen, Professor José Santos, INSEAD, Adm. direktør Hans Skov Christensen, Dansk Industri, rektor for CBS Finn Junge-Jensen og formand for Civiløkonomerne, Bernt Johan Collet. Konferencen er kun for medlemmer af Civiløkonomerne og for specielt inviterede gæster.

Sidst opdateret: Communications // 30/04/2004