M&A – når fusioner og overtagelser af virksomheder skal lykkes

LOK forskningscenter og Institut for Ledelse, Politik og Filosofi på Handelshøjskolen afholder en minikonference om Mergers & Acquisitions.

26/03/2003

LOK forskningscenter og Institut for Ledelse, Politik og Filosofi på Handelshøjskolen afholder en minikonference om Mergers & Acquisitions (M&A). Antallet af gennemførte M&A har gennem årene været talrige. Alligevel er succesraterne for lave. Hvad skyldes dette? Hvordan kan M&A aktiviteter styrkes?

Disse og andre spørgsmål sættes i fokus på konferencen, hvor professor Anthony Buono, Bentley College i USA præsenterer sine erfaringer på området.

Konferencen afholdes fredag 11. april 2003 kl. 13.15 - 16.30, Handelshøjskolen i København, Dalgas Have 15, 2000 Frederiksberg

Sidst opdateret: Communications // 01/10/2004