Åben invitation til deltagelse i webinar om virtuel ledelse under corona-krisen

Institut for Strategi og Innovation på CBS har sammen med Forskningscenter for Arbejdsmarkeds – og Organisationsstudier på Sociologisk Institut, Københavns Universitet forsket i hvordan ledere i virksomheder og organisationer tackler udfordringerne ved virtuelt lederskab under Corona-krisen.

Onsdag, 18 november, 2020 - 09:00 to 10:00

Hvordan leder man virtuelt under corona-krisen? Hvilke typer ledelse og kommunikation bruger virksomhederne? Og hvordan har arbejdsforholdene været under nedlukningen? Disse og mange andre forhold vil vi diskutere på webinar nr. 2 om virtuel ledelse under corona-krisen. Diskussionen tager blandt andet udgangspunkt i en spørgeskemaundersøgelse, hvor mere end 500 danske arbejdspladser har delt deres erfaringer med ledelse under krisen.

Diskussionen vil tage udgangspunkt i følgende emner:

•    Arbejdsforhold og samarbejde under corona-krisen

•    Ledelse og innovation

•    Digitalisering af arbejdspladsen

•    Fremtidens arbejdsplads – hvad tager vi med fra corona-tiden?

Webinaret er organiseret af Forskningscenter for Arbejdsmarkeds – og Organisationsstudier på Københavns Universitet og Institut for Strategi og Innovation på Copenhagen Business School i samarbejde med Dansk Industri.

Oplægsholdere:

Steen E. Navrbjerg, Forskningscenter for Arbejdsmarkeds – og Organisationsstudier på Københavns Universitet

Dana Minbaeva, Institut for Strategi og Innovation på Copenhagen Business School

Moderator: Danielle Bjerre Lyndgaard, Dansk Inudstri

Tilmelding nødvendig via nemtilmeld (se ovenfor) senest d. 16. november. De tilmeldte vil modtage et link til zoom inden webinaret.

Sidst opdateret: Department of Strategy and Innovation // 25/01/2024