Åben invitation til deltagelse i webinar om virtuel ledelse under corona-krisen
Hvordan leder man virtuelt under corona-krisen? Hvilke typer ledelse og kommunikation bruger virksomhederne? Og hvordan har arbejdsforholdene været under nedlukningen? Disse og mange andre forhold vil vi diskutere på webinar nr. 2 om virtuel ledelse under corona-krisen. Diskussionen tager blandt andet udgangspunkt i en spørgeskemaundersøgelse, hvor mere end 500 danske arbejdspladser har delt deres erfaringer med ledelse under krisen.
Diskussionen vil tage udgangspunkt i følgende emner:
• Arbejdsforhold og samarbejde under corona-krisen
• Ledelse og innovation
• Digitalisering af arbejdspladsen
• Fremtidens arbejdsplads – hvad tager vi med fra corona-tiden?
Webinaret er organiseret af Forskningscenter for Arbejdsmarkeds – og Organisationsstudier på Københavns Universitet og Institut for Strategi og Innovation på Copenhagen Business School i samarbejde med Dansk Industri.
Oplægsholdere:
Steen E. Navrbjerg, Forskningscenter for Arbejdsmarkeds – og Organisationsstudier på Københavns Universitet
Dana Minbaeva, Institut for Strategi og Innovation på Copenhagen Business School
Moderator: Danielle Bjerre Lyndgaard, Dansk Inudstri
Tilmelding nødvendig via nemtilmeld (se ovenfor) senest d. 16. november. De tilmeldte vil modtage et link til zoom inden webinaret.