Seminar: Mindset, Disruption og Big Data

Vi holder et inspirerende seminar, der udfordrer dit og din organisations ledelsesmæssige mindset og måde at tænke big data på!

Torsdag, 30 november, 2017 - 15:30 to 17:30

Sæt kryds i kalenderen torsdag den 30. november.

Den danske udgave af vores bog om Mindset, Disruption og Big Data er nu på markedet. Derfor holder vi et inspirerende seminar (på engelsk af hensyn til internationalt publikum), der udfordrer dit og din organisations ledelsesmæssige mindset og måde at tænke Big Data på!

Ved tilmelding får du mulighed for at teste dit mindset og se om det passer med jeres strategi.

Program:
15:30 – Registrering
15:45 – Fra Big Data til Big Business med omtanke
16:10 –Hvorfor og hvordan organisationers brug af Big Data styres af lederens mindset
16:50 - Dit Mindset og hvordan du kan komme i mål med strategien
17:00 – Mingling og vin
17:30 – Tak for i dag

På seminaret møder du forfatterne til bogen

• Torsten Ringberg, Professor, Institut for Afsætningsøkonomi, CBS,
  • Pernille Rydén, Lektor og studieleder for Ingeniørernes Lederuddannelse på DTU Diplom samt ekstern lektor på CBS, Institut for Afsætningsøkonomi
  • Per Østergaard Jacobsen, Management konsulent og ekstern lektor på CBS, Institut for Afsætningsøkonomi.

Ps. Hvis du tror, at disruption handler om teknologi, så bør du virkelig prioritere at deltage!

Deltagelse er gratis, og der er begrænsede pladser efter først til mølle-princippet.

Tilmeld dig her

Sidst opdateret: Communications // 02/09/2020