Internationale forskere og Ph.D’ere i offentlig ledelse samles til workshop på CBS

Onsdag, 9 maj, 2012 - 09:00 to Fredag, 11 maj, 2012 - 17:00

Den 9-11 maj 2012 samles en gruppe af internationale forskere og PhD’ere i offentlig ledelse (public management & governance) på CBS. Anledningen er en PhD workshop i offentlig ledelse og styring, der er arrangeret af CEMS (Community of European Management Schools). Blandt de internationale forskere er professor Michael Barzelay fra LSE (forfatter til bogen ”The New Public Management”), professor Kuno Schedler fra St. Gallen universitet i Schweiz (forfatter til bogen ”Outcome based public management”), professor Renate Meyer fra Østrig og lektor Tamyko Ysa fra ESADE business school i Spanien. Både Renate Meyer og Tamyko Ysa er medlemmer af CBS Public Private Platforms rådgivende panel. De Ph.D. studerende kommer fra Danmark, Schweiz, Spanien og Østrig. De vil præsentere projekter om bl.a. outcome-based management, public corporate governance og offentlig-private partnerskaber.

Forskningsworkshoppen er arrangeret af CEMS Interfaculty Group on Public Management and Governance, der ledes af Carsten Greve fra CBS.

For yderligere information: Carsten Greve cg.dbp@cbs.dk eller Rene Bharseghian CBS CEMS Office reb.stu@cbs.dk

Sidst opdateret: Communications // 24/10/2012