International organisering af salget

Torsdag, 20 januar, 2005 - 17:20 to 19:30

Arrangement hos H. Lundbeck A/S arrangeret af CIBA - Copenhagen International Business Alumni.

CIBA byder 2005 velkommen med årets første arrangement hos H. Lundbeck A/S.

Vært ved arrangementet er Ole Chrintz, Executive Vice President – European Operations and Strategic Marketing. Lundbeck er en af de hurtigst voksende virksomheder i Danmark gennem de seneste 15 år og Ole Chrintz har både fulgt og taget del i denne udvikling på nærmeste hold siden han startede sin karriere med markedsanalyse hos Lundbeck i 1989.

Ole vil sætte fokus på hvordan regionerne udnytter Lundbecks potentiale under hensyn til virksomhedens position og ressourcer på det enkelte marked. Lundbeck har i dag organiseret salg og marketing fordelt på 2 funktioner og 2 regioner under hver sin Vice President. Vi bliver på mødet fulgt af en gruppe ansatte som arbejder med det operative markedsansvar for resten af verden. Der bliver således rig anledning til spørgsmål og debat i forbindelse med mødet. Efter mødet vil der være et let traktement.

senest 15.01.2005 via vores hjemmeside eller tlf. 38 15 27 51.

CIBA

Sidst opdateret: Communications // 07/01/2005