Tivoli International A/S

Præsentation arrangeret af Copenhagen International Business Alumni

Onsdag, 16 juni, 2004 - 17:30

- Internationale management-kontrakter

CIBA - Copenhagen International Business Alumni - har fornøjelsen af, at byde på endnu et spændende arrangement inden det bliver sommer for alvor – denne gang om Tivoli International A/S. Arrangementet finder naturligvis sted i den gamle, men stadig spræl-levende forlystelsespark, Tivoli.

Tivoli International A/S blev stiftet i 1987 for at stille know-how og ekspertise om planlægning og drift af forlystelsesparker til rådighed internationalt. Foruden at skabe nye forlystelsesparker under licens, tilbyder Tivoli International også know-how om projekter som hoteller, butikscentre, turistattraktioner, m.m. Tivoli i Kurashiki, Japan, er den første Tivoli-park uden for København. Den smukke park, der åbnede i juli 1997, er tegnet af designere og arkitekter fra Tivoli International i København i tæt samarbejde med de japanske ejere.

Mød Vice President / International Projektchef

Mads Vàczy Kragh og få mere at vide om denne spændende, internationale virksomhed:

Programmet ser ud som følger:

17:30 Vi mødes ved Tivolis hovedindgang

17:30 -17:45 Præsentation af Tivoli – hvor er vi, og hvor er vi på vej hen?

17:30 -17:45 Præsentation af Tivoli International – hvad og hvem udgør Tivoli International? Hvad er strategien?

18:00-18:15 Strategiske udfordringer og perspektiver for fremtiden

18:15-18:30 Spørgsmål og diskussion

Tilmelding til CIBA-sekretariatet

senest 9. juni:

ciba.int@cbs.dk
Deltagerantallet er begrænset til 35 efter først-til-mølle princippet. Efter indlæg og diskussion vil Tivoli International være vært ved en let forfriskning

Sidst opdateret: Communications // 16/06/2004