Spotlys på innovation

19/11/2004

International konference om entrepreneurship på CBS

Med flere end 250 deltagere fra hele verden og med temaet Managing
Complexity and Changes in SME’s sættes spotlys på innovation og entrepreneurship i små og mellemstore virksomheder.

Den 24. til den 26. november 2004 vil en yderst international og kvalificeret forsamling af forskere og praktikere diskutere nye landvindinger og forskningsprojekter inden for entrepreneur-området. Over 160 papers præsenteres sideløbende med, at en række kendte keynote speakers fra både forskningsverden og praksis vil tale:

• Howard E. Aldrich

Professor in the Kenan-Flagler Business School and Director of the Managment and Society Curriculum på University of North Carolina, USA.

• Finn Helmer

En af Danmarks mest succesfulde entrepreneurer. Har startet mere end 40 virksomheder op.

• Claus Meyer Nielsen

President for THe Danish Department of Eurotoques og director for the Council for Better Foodquality.

• Bengt Johannisson

Professor i Entrepreneurship and Business development på School of Management and economics på Växjö University.

Konferencens tema er

Managing
Complexity and Changes in SME’s for at signalere de udfordringer, som både praksis og forskersamfund står over for.

LOK Forskningscenter er vært for RENT- (Research in Entreprenuership and Small Business) konferencen.

Tid: 24.11 9.00 - 26.11 17.30

Sted: CBS, Solbjerg Plads 3