Nye rammer for Juridisk Institut

Efter et år med malepensler, boremaskiner og støj er Juridisk Instituts nye lokaler på Howitzvej 13 på plads. Næsten.

24/05/2004

Fra porcelæn til Howitzvej

Da FUHU sidste år solgte Julius Thomsens Plads til Niels Brock, og planerne om at bruge Porcelænsgrunden til nogle af CBS’ institutter blev for langstrakte – blev Howitzvej 13 Juridisk Instituts nye hjem.

”Vi er rigtig glade for vores nye rammer”, siger Christian Petersen. ”Vi har levet i rod og støj, først i 4 måneder på Julius Thomsens Plads og siden i et halvt år på Howitzvej, mens der blev malet vinduer, flyttet vægge etc. Elevatoren virkede ikke i den første tid, og dørene kunne ikke lukke. Nu kan vi heldigvis begynde at nyde det. Vi sidder i lyse og venlige nyistandsatte omgivelser, der er tilpasse vores individuelle behov. Vores 100 m2 store institutbibliotek er der også blevet plads til – så vi klager ikke. I hvert fald ikke mere”, smiler Christian Petersen.

I anledningen af de nye rammer holder Juridisk Institut en indflytningsreception torsdag den 27. maj 2004, der indledes kl. 14.00 med et fagligt seminar, hvor Højesteretsdommer og formand for

Konkurrenceankenævnet Børge Dahl taler om ”Konkurrenceankenævnet, hvad er det?”. Seminaret finder sted i Danske Bank Auditoriet (Sp201), Solbjerg Plads 3. Kl. 15:30 er der reception på Juridisk Institut, Howitzvej 13 på 5. sal.

Sidst opdateret: Communications // 27/05/2004