Viceuniversitetsdirektør Vini Lindhardt søger nye udfordringer

Efter 16 år på CBS, bl.a. som kontorchef ved Det erhvervsøkonomiske Fakultet, kontorchef i fællesadministrationen og senest viceuniversitetsdirektør, har Vini Lindhardt accepteret et nyt job som direktør for Farum kommunes børne-, unge-, idræts- og kulturforvaltning.

06/06/2003

Efter 16 år på CBS, bl.a. som kontorchef ved Det erhvervsøkonomiske Fakultet, kontorchef i fællesadministrationen og senest viceuniversitetsdirektør, har Vini Lindhardt accepteret et nyt job som direktør for Farum kommunes børne-, unge-, idræt- og kulturforvaltning. Vini har været en betydende kraft i de senere års omstilling af administrationen, og det er med stor beklagelse, at jeg nu må sige farvel til en god sparringpartner og kollega. Imidlertid må vi have respekt for ønsket om at udfolde andre sider af sin kompetence, hvoraf nye tydeligvis er blevet identificeret i forbindelse med Vinis gennemførelse af MMD-uddannelsen på CBS. Så det er med tak for en stor indsats for CBS og et varmt held og lykke, at vi pr. 1. august tager afsked med Vini.

Gert Bechlund, Universitetsdirektør

Afskedsreception mandag den 30. juni kl.14 i FUHU Faculty Club på Solbjerg Plads 3.

Sidst opdateret: Communications // 04/10/2004