Tre forskere møder tre aftagere

CBS har bevæget sig fra Kræmmerskole til et moderne universitet, fra at være et serviceorgan til erhvervslivet med krav om anvendelsesorienterede værktøjer - til at have fokus på æstetik og kommunikation, social ansvarlighed og modet til at blande organisationsteorier med filosofi og kultur.

29/01/2004

På konferencen Handelshøjskolen i Vidensamfundet fredag den 30. januar 2004 møder tre CBS-forskere og tre CBS-aftagere hinanden over centrale spørgsmål: Hvilke krav kan man stille til CBS i vidensamfundet? Hvilken viden skal CBS levere til erhvervslivet?

Konferencen finder sted på CBS, Solberg Plads 3, Danske Bank Auditorium fra 9.15 til 14.15 og er arrangeret af Center for Corporate Communication (CCC) og Danmarks ErhvervsForskningsAkademi (DEA). Gratis adgang.

Mere information: Kontakt CCC på 3815 3650

Sidst opdateret: Communications // 16/10/2004